Saturday, February 11, 2012

Mutlu bir pazar günü dileği ile..

Sevgili dostum Hale'nin kısa bir süre sonra çok cici bir cafe'si olacak. 
Adı Upi's Butik Cafe...
Çayyolu'nda Big Chef'i geçince sol tarafta Tekno park var, içinde de şirin bir ev.. İşte o ev yakında hepimizin uğrak yeri olacak... 

Dekorasyonu Ece, Hale, Lale üçlüsü tarafından yapıldığı için tabi ki çok şık ve güzel oldu....
Biraz daha ortalık toparlansın neler yaptık sizlere her bir detayı fotoğraflayacağım.
 Ama hemencecik Seden'in (bu arada sevgili Seden hocamızın, çok sevilen ve takip edilen Tarçın Tasarım olduğunu biliyor muydunuz? ) 2 gün içinde,  cafe için yaptığı enfes çerçeveleri sizlerle paylaşmak istedim.. Tek kelime ile muhteşem oldular.. 

Sedenciğim... Biliyorsun 15 işe koşuştururken pek iyi bir blog okuyucusu olamıyorum.. O yüzden bir türlü vakit bulup senin bloguna övgüler yazamamıştım.. Şimdi sakin, sakin yazdıklarını gülümseyerek okuyorum da...
 İyi ki varsın.. 
Demek bir hayalini gerçekleştirmene vesile oldum.. 
Ne mutlu bana.. Ben de sizler için birşeyler yapabiliyorsam ne mutlu bana..
İnşallah, yurtiçi ve yurtdışında, nice nice başarılara imza atacağız hep beraber yakında....
Ellerine sağlık Sedencim...





1.5 aylık koşuşturma; doğalgaz bağlansın diye yaptığım Başkentgaz çıkarmaları, -15 derecelerde vana donmaları, ASKİ ile akraba olmalar, vana patlamaları, alt katı su basmaları ve doğal olarak perişanlıklar ve yorgunlukların ardından, 2 haftalık atölyemin mutluluğu ve huzuru içinde mis gibi bir pazar geçireceğim.
Herkesi kocaman kucaklıyorum. 
İyi pazarlar...

28 comments:

  1. haklısın ececim ve ne yazıkki kar ve buzdan dolayı gelemiyorum öptüm başarılarını takip ediyorum.seni seviyoruz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne demek her zaman beklerim.. Ben de sizi seviyorum.

      Delete
  2. Seden Hanımı yakından takip ediyorum.Ama sizinle çalışmaya başlayalı bir uğrayıp kaçıyor.Neyse ki hayallerine doğru sağlam adımlarla yürüyor.Yaptıklarından anlaşılıyor...Sizi de buralarda daha sık görmek isterim...Atölyenin mutluluğu daim olsun...Bütün Pazarlar ve adı başka günler huzurla dolsun....SEVGİLER...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hobby Dünyası valladoğru söylüyorsun bir bakıp kaçıyorum ama inanın çok ama çok güzel günler geçiriyorum :) O yüzden beni mazur görürsünüz umuyorum :) Çok daha sık bakacağım bundan sonra;)

      Delete
    2. Evet Seden'e bir süreliğine el koyduk.. Aman sizi de ihmal etmesin tabi ki.. Ne güzel demişsiniz "atölyenin mutluluğu daim olsun" diye... Benden de kocaman sevgiler..

      Delete
  3. Sevgili Ececiğim nasıl mutlu oldum beğenmene, güzel yorumlarına. Daha yeni başladık dur bakalım fırtına gibi eseceğiz sayende :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepiniz o kadar iyi ve beceriklisiniz ki.. Buket, Nalan, Asuman, Ayşen.. Hakkınızı nasıl ödeyeceğim bakalım... İyi geceler tatlı arkadaşım..,

      Delete
  4. una composición absolutamente maravillosa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear chariji.. Have you ever tried 3D modeling clay decoupage before?

      Delete
  5. These are the most beautiful things I've ever seen. I wish we spoke the same language so that I could read what you had to say about them. They're so lovely.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is one of the most wonderful comments for today.. Thank you so much.. I was talking about how we were tired after decorating our new workshop and also I photographed the new three beautiful frames which are 3D decoupaged by one of my instructors... Thank you again. Take care..,

      Delete
  6. Ece Hanım, ben sedene direkt tarchin diyorum zaten ve çok seviyorum kendisini de yaptıklarını da. Ona da söylemiştim zateb, sizinle çalıştığını yeni öğrendim ve çok sevindim. Tebrikler ve başarılar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seden adına da kendi adıxma da çok teşekkürler..

      Delete
  7. Son preciosos!!! Besos desde España!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much... Hello to everyone in Spain cause my students and I will be in Spain for a business trip in April... We will visit the shops who sell cratf staff and some studios hopefully... Bye...

      Delete
  8. çoookk güzelll olmuşş ellerinize sağlıkk Seden ablacımm Ece Hanımm :) bendee yapmakkk istiyorummmm :))) sizii seviyorumm vee çookk öpüyorumm :))

    Tuğçe Pulatoğlu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha sen neler yapacaksın neler... Ama derslere gelmezseniz olmazzzzz.. Kar mar dinlemem... 4X4 hani dağlara tırmanıyordu.. Ben benim 2 çekerle her yere gidiyorum da... Ben de çok çok öptüm..

      Delete
  9. Seden hanım döktürmüş yine ...ececim sende bir sihir var artık buna inanıyorum ,yanındaki herkese bulaştırıyorsun:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayyy ne güzel demişsin Zeynepcim... Sen çok tatlısın her zaman... Kendine çok iyi bak...

      Delete
  10. bende sızı beklıyordum ne zaman yazacaktınız dıye merak edıyordum nasıl yenı yerınız actınız sanırım resımlersenız cok mutlu olurum merak ıcındeyı ben istanbuldayım sızı yakından takıp edıyorum ellerınıze saglık yıne cok guzel olmuş calışmalarınız bu arada bu çerçevelerı nerden temın ettınız dakopajları sormuyorum bıle hayranıyım zaten bulamıyorum cok uzgunum bu konuda burada hiç boyle dekopajlar bulamazsınız sanırım bunlar yurt dışından :( neyse calışmaarınız sabırsızlıkla beklıyorum kendınıze ıyı bakın umarım bırgun tanışırız:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne istiyorsanız bana telefon açıp isteyebilirsiniz.. Her zamanki güzel övgülerinize çok teşekkürler...

      Delete
  11. Hayırlı olsun, benim yerime de bir kahve için bu güzelliğin içinde, tablolar harika, bir gün Ankara'ya yolum düşerse mutlaka ama mutlaka uğrayacağım, sevgiler...

    ReplyDelete
  12. Ohhh sefaniz olsun ozaman Ece hanimcigim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gelince senle de bir sefa yaparız artık.. Çok öpüyorum..Avustralya'ya selamlar..

      Delete
  13. Lovely!!!
    When will you be in India to teach us.. how I would love to learn your art...

    ReplyDelete
  14. Hepsi birbirinden güzel işler ellerinize sağlık. Bu arada çerceveler size mi ait.Yoksa bir yerden satın mı alın dı.Lütfen on line satış kanalıda devreye girsin.Ayrıca Kitap durumu askıya mı alındı.Sizden bilgi bekliyoruz Ece hnm.
    Sevgilerimle
    Asude

    ReplyDelete
  15. ben de bayıldım ben deeeeeee
    şu sihirini bana da bulaştırsan ne mutlu olucam:)))))
    cafe de hayırlı olsun

    ReplyDelete