Saturday, February 18, 2012

Hava nasıl olursa olsun, Sizin Havanız iyi Olsun!!

Yaklaşık bir aydır hemen hemen hergün kar yağıyor Ankara'da.... Her sabah uyanınca sevinelim mi, üzüleyim mi bilemiyorum... Bir yandan bembeyaz uyanmak çok güzel, bir yandan sokaklardaki insanlar, hayvancıklar aklıma geliyor... Ehhh...kar yine de güzel de, soğuklarda elimiz ayağımız donuyor..
O yüzden hergün kalkınca, en merak ettiğimiz, bugün hava kaç derece olacak?

Ne yapalım kış işte....
Bari dedim....
Hava ne kadar soğuk olursa olsun, bizlerin havası iyi olsun diye, sıcacık!! bir termometre lazım diye düşündüm ve aşağıdaki sevimli termometreyi tasarladım.








İyi pazarlar sevgili dostlar...

15 comments:

  1. Yaz gelince de yazlığını yapasınız artık:)) Çok şeker olmuş:))

    ReplyDelete
  2. termometreniz içimi ısıttı.çok şirin çok güzel ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  3. çok şirin olmuş,elinize saglık..

    ReplyDelete
  4. Öyle sevimli bir termometre olmuşki elinize sağlık.

    ReplyDelete
  5. Preciosos los trabajos
    Saludos

    ReplyDelete
  6. Sevgili Ece nasılsın? Ellerine sağlık çok kibar olmuş...

    ReplyDelete
  7. Ece Hanımcım, yine çalışmalarınız muhteşem olmuş!Saatinizi çok beğendim!Saat MDF objesini atölyenizden alabilir miyim acaba?
    Bu arada sizi çok özledim! Yeni atölyeniz açılmış! Çok sevindim. Çok ta güzel olmuş, çiçek gibi)İnşallah yeni atölyenizde her şey istediğiniz, dilediğiniz gibi olacak!Vaktiniz olursa benim blogumu da ziyaret edin. Çok mutlu olurum. Bekliyorum sizi)Sevgilerimle.
    Rimma

    ReplyDelete
  8. süper bir fikir.....
    ellerine sağlık arkadaşım
    çok öptüm

    ReplyDelete
  9. Yine kırmızılar.....çok sevdim...bide o kar taneleri ahşap mı onlar:))

    ReplyDelete
  10. Güzel ötesi, bayıldım:))

    ReplyDelete
  11. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    ReplyDelete
  12. ne şeker bir termometre olmuş öyle? fikrinize sağlık:))

    ReplyDelete
  13. Çok tatlı olmuşşş. Ellerinize sağlık. Bayıldım. SEvgiler,

    ReplyDelete
  14. tugla teknıgını anlatırmısınız? lütfen

    ReplyDelete