Friday, February 17, 2012

AÇIĞIZ, ÇALIŞIYORUZ; KAPALIYIZ, DİNLENİYORUZ...

Atölyede alt kat, üst kat meselesi var... Yani herkes bir arada alt katta olmak istiyor, bu sefer üst katta kimse kalmıyor... Mağaza kısmımızda kimse kalmayınca, duymuyoruz kim geliyor, kim kapıyı açıyor... Bari dedik zil yaptıralım, basınca alt katta çalacak, biz de koşup kapıyı açacağız... Ama ya kapalı zannederlerse.... Bir Açık/ Kapalı panosu lazım değil mi?

Asuman, 40 dakika içinde panoyu hazırlayıverdi... Ama....Çok bi güzel oldu.....

.



Yarın haftanın son çalışma günü... Sonra Pazarrrr...
Şöyle güzel pembe bir koltukta oturup dergiler, güzel bir kahve, arkadan hafif bir müzik, önümüzde çıtır çıtır şömine yanıyor, dışarıda kar yağıyor... İstemez miydiniz?

 Hepinizi kocaman öpüyorum...

13 comments:

  1. :) ben de bir pazar olsa da hobimle ilgilenebilsem diyordum :))))bana "lütfen rahatsız etmeyin" panosu lazım :) sevgiler

    ReplyDelete
  2. Süperrr bayıldıımmm hem tasarım hem fikir harika ellerinize sağlıkkk :)
    Tuğba Tunçkaya
    www.tugbasatelier.com

    ReplyDelete
  3. Asuman hanımın emeklerine sağlık bayıldım:)) Evet fikir süper:))

    ReplyDelete
  4. yuzumde kocaman bir gulumseme,,,,,,,,,
    bayildimmmmmmm
    daha guzeli olamaz
    sevgiler

    ReplyDelete
  5. Ayy bayıldım bn ya hemde 40 dakkada harika olmuş çok güzel ellerne sağlık Asuman hanımın =)

    ReplyDelete
  6. harıka cok şırın olmuşlar elınıze saglık benımde bunlarla ugrasmam ıcın toplum ıcınde olmam lazım evde yalnız kalınca canım ıstemıyor bu arada dekopaj resımlerını satın almamız mumkunmu sızden acaba ?ben ıstanbuldayım

    ReplyDelete
  7. çok beğendim ellrinize sağlık oldukça yaratıcı...

    ReplyDelete
  8. Ece hanım; Asuman hanımda sizin gibi..Hızır gibisiniz maaşallah.Elinizden çıkanlar her zamanki gibi harika. Elinize sağlık...

    ReplyDelete
  9. resimler muhteşem,
    fikir daha da muhteşem,
    sonuç fevkaladenin fevkinde:))))))

    ReplyDelete
  10. Asuman hanımın ellerine sağlık,:))

    ReplyDelete
  11. :) Bayıldım :)
    Ne güzel bulmuşsunuz cümleleri ve resimlerde ne güzel uymuş, kolay gelsin.

    ReplyDelete